Friday, October 29, 2010

.:Kemuncak seni 2011:.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Syukur kepada Allah S.W.T. kerana dilimpahkan rahmat dan kurniaNya, kami pelajar semester enam yang bakal menjalankan projek akhir Kemuncak Seni semester depan dapat menjalankan bengkel kemuncak seni yang bermula 01/11/2010 - 12/11/2010. Ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pihak yang terlibat dalam bengkel kami ini sama ada yang terlibat secara langsung atau tidak langsung.

Sekalung penghargaan kepada semua kakitangan fakulti muzik dan seni persembahan, yang telah banyak membantu kami sekitar bengkel ini dijalankan..... untuk rakan-rakan seperjuangan sekalian teruskan usaha... Satu Tujuan Satu Harapan.. sama-sama kita jayakan KEMUNCAK SENI 2011.

5 comments:

  1. Terima kasih kepada semua ahli kemuncak seni kerana memberi komitmen yang tersangat baik. diharapkan persembahan kemuncak seni 2011 nanti berkesudahan dengan lancar dan baik

    ReplyDelete
  2. yeah..akhirnya dpt jgk aku menembusi blog ni..waaa,akhirnya siap jgk blog kta kn..tq jac dan ehsan yg tlh bt..hebohkn ngn kwn2 k..hehehe..

    ReplyDelete
  3. jgn hebohkan lagi...haha..nth aper2 agi ni...

    ReplyDelete
  4. ok apa..bulih cri mkn sda ni..hehehe...

    ReplyDelete
  5. waaa...jac ko mo gmbr2 kta dlu2 ka..ko tulis la kisah2 kta dr awal sem smpi abis..aku bnyk gmbr kta d klas ni..nti sy bg ko..

    ReplyDelete